قطعات

زمان تنظیم موتور خودرو

زمان تنظیم موتور خودرو

زمان تنظیم موتور خودرو

تنظیم کردن می تواند موتور شما را نجات دهد. می تواند طول عمر خودرو را افزایش دهد و رانندگی را آسان تر کند. تنظیم منظم باید شامل یک بازرسی اولیه از کل موتور شما باشد و مواردی مانند پمپ بنزین شما را بررسی کند تا مطمئن شوید که درست کار می کند. مکانیک شما باید تمام قطعات را بررسی کند، در صورت نیاز مایعات را پر کند و حتی انژکتور سوخت را از نظر ایمنی و کارایی بازرسی کند.
شمع ها و فیلترها باید بررسی شوند تا ببینند که آیا تمیز و سالم هستند یا خیر. همه موارد باید پوشیده شوند، از احتراق خودرو گرفته تا فیلتر هوا، روغن و گاز. آنچه مورد نیاز است بستگی به آنچه مکانیک شما در زمان انجام این بازرسی حیاتی کشف می کند، دارد. در این میان، علائمی وجود دارد که به شما می‌گوید چه زمانی زمان تنظیم موتور است.

زمان تنظیم موتور خودرو

موتور خود را روشن می کنید و ناگهان چراغ های شما روشن می شوند و در حین رانندگی روشن می مانند.یا ممکن است متوجه شوید که ماشین شما نیز در حال توقف است. هرگاه که شما تلاش برای شتاب گرفتن می کنید ماشین بازهم از شتاب می ایستد و  سرعتش کم می شود. این می تواند اصلی ترین علامت باشد برای اینکه به فکر تنظیم موتور ماشینتان باشید.
سایر علائم هشدار دهنده اصلی عبارتند از افزایش مصرف سوخت، زیرا متوجه تکرار دفعات نیاز به سوخت‌گیری می‌شوید. این یعنی ماشینتان نیاز به تنظیم موتور دارد.
و اگر وسیله نقلیه شما به طور ناگهانی شروع به لرزیدن، لرزش یا هر حرکت غیرعادی دیگری کرد، بهتر است فوراً به دنبال خدمات مکانیک حرفه ای باشید.

زمان تنظیم موتور چه چیز هایی باید بررسی شود؟

هنگام تنظیم، می توانید انتظار داشته باشید که مکانیک احتراق شما را بررسی کند، از جمله شمع ها، سیم ها و سایر قسمت های آن سیستم. آنها همچنین باید فیلترها را بررسی و ارزیابی کنند، همه شیلنگ ها را بررسی کنند و تعیین کنند که آیا چیزی باید تعویض شود یا خیر. تمام مایعات حیاتی باید مورد بررسی قرار گیرند تا ببینیم آیا آنها در سطوح مناسب در طول تنظیم معمول هستند یا خیر.

حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *