قطعات

وظیفه فیلتر هوای کابین چیست؟

وظیفه فیلتر هوای کابین چیست؟

وظیفه فیلتر هوای کابین چیست؟

“فیلتر هوای کابین چه کار می کند؟” این سوال رایجی است که همه می پرسند. فیلترهای هوای کابین برای وسایل نقلیه نسبتاً جدید هستند و همه خودروها آن را ندارند، بنابراین مردم فیلتر هوای کابین خود را با فیلتر هوای موتور خود اشتباه می گیرند. فیلتر هوای کابین هوای ورودی به محفظه مسافر را تمیز می کند. فیلتر هوای کابین گرد و غبار، گرده، هاگ و سایر آلاینده ها را تمیز می کند. همچنین می تواند فضولات جوندگان، برگ ها و سایر زباله های ناخواسته را از ورود به سیستم HVAC بگیرد. برای مقایسه، یک دانه شن حدود 200 میکرون قطر دارد. یک فیلتر هوای کابین می تواند ذرات با اندازه فقط 3 میکرون را متوقف کند. این واقعاً کابین مسافر را به محیطی بسیار دلپذیر تبدیل می کند. در اصل، هوایی که در داخل خودرو تنفس می کنید، از فیلتر هوای کابین شما عبور می کند. وقتی فیلتر هوای کابین کثیف شد، فقط باید آن را تعویض کنید. دفترچه راهنمای ماشین شما ممکن است یک فاصله زمانی توصیه شده برای تغییر آن داشته باشد. اگر نه، می توانیم آن را بررسی کنیم. دسترسی به برخی از فیلترهای هوای کابین هنگام تعویض آنها بسیار آسان است. فیلتر هوای کابین تمیز از مه، دود، آلرژن ها و سایر آلاینده های مضر جلوگیری می کند. اگر زمان آن فرا رسیده است، فوراً آن را تغییر دهید.

شما می توانید فیلتر کابین ماشین های خارجی، علی الخصوص ماشین های امریکایی ( انواع فورد، شورلت) و ماشین های ژاپنی ( نیسان و مزدا) را به راحتی و به صورت مستقیم از فروشگاه لوازم یدکی رضائی تهیه کنید.

بازرگانی رضائی تمامی قطعات ماشین های خارجی را به صورت مستقیم وارد کرده و شما می توانید بدون واسطه با بهترین قیمت لوازم یدکی مورد نیاز ماشین خود را از هرجای ایران خریداری نمایید و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *